Featured projects
Leren van LinC
Dit project onderzoekt de aanpak, leerresultaten en impact van het programma Leiderschap in Cultuur (LinC).
The effect of the Life Sciences and Society programme on professional identity
This project aims to investigate the impact of the Life Sciences and Society (LSS) programme on former students’ professional identity formation through qualitative research methods.
Understanding internationalisation
This project aims to improve our understanding of internationalisation of higher education by measuring the influences of academic disciplines and their related professional fields.
All projects
Docentprofessionalisering voor planetaire gezondheid
Dit project heeft als doel een vernieuwde docententraining voor planetaire gezondheid te ontwikkelen en te implementeren.
Duurzame wetenschapper; hoe word je dat?
Dit project heeft als doel om duurzaamheid in (bio)medisch onderzoek integreren via onderwijsinnovatie en e-modules.
Dynamic teacher community
This project aims to enhance Science Faculty teachers' community by improving information access and collaboration.
E-Compendium: Methods in Qualitative Innovation Analytics
This project involves creating an e-compendium where students contribute 'compendium entries' describing qualitative research methods, using a crowdsourcing education approach.
E-modules fysische geografie voor vakdocenten
Samen met de opleiding SGPL heeft de opleiding AW zich verplicht aan het verzorgen van de training van toekomstige en praktiserende docenten van het middelbare schoolvak aardrijkskunde. Het...
E-Quality: kwaliteit van toetsen
Ontwikkeling van het online systeem EQUALITY voor inzage en verbetering van de kwaliteit van toetsing.
Ease the pain!
Through Community Engaged Learning in an elective, students found course relevance by linking to societal issues.
Een gepersonaliseerde aanpak voor het trainen van onderzoeks- en communicatievaardigheden
Dit project heeft als doel een leeromgeving aan te bieden om onderzoeks- en communicatievaardigheden te trainen.
Eigenaarschap van leren
Dit project heeft als doel om eigenaarschap van leren systematisch te versterken via oefeningen, activiteiten en docententrainingen.
Empowering Internships
De bachelor SGPL wil de leereffecten van stages vergroten door studenten vooraf, tijdens en na stages een training aan te bieden.
Encounters in the field
This project aims to enhance the intercultural competences of students through the use of real-life cases encountered during fieldwork.
Energy in the Built Environment in the Social Media
The aim of the project is to integrate online learning and stakeholder engagement into GEO4-2522.