Featured projects
Next Generation Microscopy
Het doel van dit project is om een deel van de historische microscopische preparatencollectie te inventariseren, selecteren, digitaliseren en omzetten in virtuele practica voor meerdere bachelorcursussen Biologie.
Intervisie in het master Farmacie onderwijs
Het doel van dit project is om de intervisie binnen de master Farmacie te herontwerpen en duurzaam te versterken.
History Teaching Platform
Dit project heeft als doel bij te dragen aan duurzame kwaliteitsverbetering van het geschiedenisonderwijs, stimuleren van didactische innovatie en versterken van de onderwijsgemeenschap binnen de opleiding.
All projects
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Digitaal leerarrangement voor statistiek
In dit project zijn innovatieve remediërende digitale leerarrangementen voor statistiek ontworpen en geïmplementeerd.
Digital Reading and the Twenty-First Century Historian: Doctoral Student Perspectives
The aim of this project is to investigate the process by which PhD students in history learn digital skills.
Digitale microscopie
In dit project is digitale microscopie ingezet als aanvulling op traditionele microscopiepractica.
Digitale ondersteuning vaardighedentraining
Dit project beoogt middels interactieve e-modules academische vaardigheden te trainen omtrent het omgaan met juridische informatie.
Digitalisering van ruimtelijk projectonderwijs
Dit project richt zich op het intensiveren van ruimtelijk projectonderwijs en het professionaliseren van docenten m.b.t. het geven van projectonderwijs.
DiO: Dokter in Ontwikkeling
Het project heeft als doel: professionele identiteitsontwikkeling bij geneeskundestudenten te versterken
Diversiteit en Inclusie in de opleiding Pedagogische Wetenschappen
Dit project wil tekortkomingen op het gebied van inclusiviteit binnen de opleiding Pedagogiek identificeren en passende verbeteringen implementeren.
Docentprofessionalisering voor planetaire gezondheid
Dit project heeft als doel een vernieuwde docententraining voor planetaire gezondheid te ontwikkelen en te implementeren.
Duurzame wetenschapper; hoe word je dat?
Dit project heeft als doel om duurzaamheid in (bio)medisch onderzoek integreren via onderwijsinnovatie en e-modules.
Dynamic teacher community
This project aims to enhance Science Faculty teachers' community by improving information access and collaboration.
E-Compendium: Methods in Qualitative Innovation Analytics
This project involves creating an e-compendium where students contribute 'compendium entries' describing qualitative research methods, using a crowdsourcing education approach.