Featured projects
DiO: Dokter in Ontwikkeling
Het project heeft als doel: professionele identiteitsontwikkeling bij geneeskundestudenten te versterken
Health in socially vulnerable groups: learning through community engagement
This project aims to raise awareness and foster inclusiveness in medical students through community-based learning.
Duurzame wetenschapper; hoe word je dat?
Dit project heeft als doel om duurzaamheid in (bio)medisch onderzoek integreren via onderwijsinnovatie en e-modules.
All projects
‘Tussen theorie en praktijk’ vakdidactisch ontwerponderzoek
Het doel van dit project is het dichten/verkleinen van de kloof tussen theoretische kennis en praktijkervaring van vreemde talen studenten.
A challenge-based interdisciplinary undergraduate concept fostering translational medicine
This project aims to develop an interdisciplinary challenge-based educational concept to implement translational medicine in undergraduate (bio)medical education.
A model for self-assessment of learning artefacts
The project aims to outline key aspects for promoting self-assessment of learning artifacts in higher education.
Aardwetenschappen in de maatschappij
De vernieuwde Aardwetenschappen bachelor zal een vak toevoegen ter bevordering van studenten als aardwetenschappers in de samenleving.
Academic Buddy
In dit project geven native speakers feedback aan Nederlandse studenten om hun taalvaardigheid te verbeteren en om internationalisering te bevorderen.
Academic Interdisciplinair Life Sciences Master’s programme
The project aims to propose a 2-year interdisciplinary Master's program within GSLS, connecting strategic themes and Life Sciences hubs.
Academisch Engels in de Bachelor Geneeskunde (vervolgproject)
Deze studie heeft als doel om Engelse vaardigheden bij bachelorstudenten Geneeskunde te verbeteren.
ACT: een ACtiegericht Toetsmodel voor innovatief onderwijs
Het project presenteert een actiegericht toetsmodel gebaseerd op effectuation-theorie, dat vijf leidende principes voor waardecreatie in onzekerheid omvat.
After the dust settles
This project investigated the civilian harm effects of the Dutch airstrike in Hawija (Iraq).
AI in Higher Education
This USO project seeks to strengthen reflective awareness among staff and students about the risks and possibilities of generative AI.
All Aboard II
Het doel van dit project is om veldwerk inclusief te maken in geowetenschappelijke programma's, zodat het toegankelijk wordt voor alle studenten.
An audio-walk in the (Science) Park
Outdoor activities can stimulate students’ knowledge, understanding and insight on geographical perspectives.