Featured projects
Student confidence and ability in interpreting scientific literature
Supporting scientific literacy using the CREATE method
Developing (inter)professional identity of medical, pharmacy and nursing students
Learning across disciplines to build (inter)professional identity
Formatief toetsen bij statistiek onderwijs
Formatief toetsen om gespreid leren te stimuleren
All projects
Internationalisering van de neerlandistiek in Utrecht
Dit project beoogt internationale mobiliteit te bevorderen en internationale perspectief in de masters Neerlandistiek en Nederlandse literatuur en cultuur te versterken.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Introductie teaching hospitals in opleiding geneeskunde UU
Dit project heeft als doel de implementatie van lange coschappen in teaching hospitals te onderzoeken en voor te bereiden
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) grotere publiek te bereiken.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project behartigt de belangen van Open Science in Education door een openbaar kenniscentrum met Open Educational Materials te ontwikkelen.
Learning opportunities for GP-trainees to work in multidisciplinary networks
High-quality care asks for a system where care is delivered within a multidisciplinary network around the patient. This project explores how GP-trainees can be better prepared for multidisciplinary...
Leren van LinC
Dit project onderzoekt de aanpak, leerresultaten en impact van het programma Leiderschap in Cultuur (LinC).
Let’s test round 2: learning processes
This project aims to inspect possible links between examination types, student wellbeing, and academic performance.
Leven lang leren
In dit project wordt onderzocht hoe modulariseren en flexibiliseren van opleidingen kan bijdragen aan het bieden van onderwijs voor werkenden.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Los van het limiterende leslokaal
Dit project biedt inzicht in de vraag welke activerende didactiek mogelijk is zonder gehinderd te worden door een limiterend leslokaal.
Making statistics more sustainable
The GSS Statistics course requires updating, as its structure and content have remained largely unchanged in recent years.