Featured
Technological support for student self-assessment
This project reviews the implementation of technology in student self-assessment interventions
The World on Walcheren
In The World on Walcheren, the residents of Walcheren were invited to contribute a personal object with a story that come from far away. The project has shown how Walcheren is, and has been, connected to the rest of the world.
Samenwerken aan de toekomst
In dit CEL- project is een REBO keuzevak omgetoverd tot een mixed classroom, waarbij studenten en professionals samen leren en werken aan langetermijndenken in het openbaar bestuur.
All
Reflectie en Intervisie
Informatie over hoe zelfreflectie en intervisie een rol spelen in de feedbackscyclus.
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden
Dit project beoogt academische (schrijf)vaardigheden en feedbackgebruik van studenten aan te pakken met een feedback-portfolio en Academic Skills Database.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Dieper leren door online peerfeedback
Ontwikkeling van peerfeedbackmethode die: 1. diep leren stimuleert, 2. (gedeeltelijk) online inzetbaar is en 3. schrijfproducten van studenten verbetert.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.