Featured
Placemat method
This method facilitates group discussions, letting students individually answer questions before collaborating on shared responses.
World café
A structured group discussion in a café setting, promoting listening and discussion on specific themes.
Reflection line Pedagogical Practicum
The Pedagogical Practicum enhances first-year Bachelor's students' reflection on pedagogical issues through evidence-based advisory reports.
All
Reflectie en Intervisie
Informatie over hoe zelfreflectie en intervisie een rol spelen in de feedbackscyclus.
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden
Dit project beoogt academische (schrijf)vaardigheden en feedbackgebruik van studenten aan te pakken met een feedback-portfolio en Academic Skills Database.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Dieper leren door online peerfeedback
Ontwikkeling van peerfeedbackmethode die: 1. diep leren stimuleert, 2. (gedeeltelijk) online inzetbaar is en 3. schrijfproducten van studenten verbetert.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.