Featured

H5P
Interactive learning activities
Studenten als docenten: Student Kwalificatie Onderwijs (StuKO)
Het project Student Kwalificatie Onderwijs (StuKO) bracht de succesfactoren in kaart, en maakte een boekje met inspirerende voorbeelden van hoe SAT’s van verschillende onderwijsinstellingen worden begeleid en getraind.
Community-Engaged Learning within the medical curriculum
This project investigates second-year medical students’ learning in a CEL-course
All
Reflectie en Intervisie
Informatie over hoe zelfreflectie en intervisie een rol spelen in de feedbackscyclus.
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden
Dit project beoogt academische (schrijf)vaardigheden en feedbackgebruik van studenten aan te pakken met een feedback-portfolio en Academic Skills Database.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Dieper leren door online peerfeedback
Ontwikkeling van peerfeedbackmethode die: 1. diep leren stimuleert, 2. (gedeeltelijk) online inzetbaar is en 3. schrijfproducten van studenten verbetert.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.