Featured
Generative AI and using GenAI for essay co-writing
The goal of this assignment was to teach students how to build critical-reflective skills, verification skills and co-writing skills by having the students assess one AI-generated essay improve it, and reflect on their results.
Generative AI and using Gen AI for Legal Tutorial Assignments
This project explored how students use Generative AI (ChatGPT) to solve legal tutorial assignments in a third-year bachelor’s course.
Generative AI en verantwoord chatbotgebruik in hoger onderwijs
Dr. Eugène Loos schreef een onderzoeksrapport dat examencommissies en onderwijsdirecteuren helpt om docenten te ondersteunen bij het ontwikkelen van toetsvormen die ook in het chatbot-tijdperk verantwoord en valide blijven.
All
Uitbreiding e-module LSA-jurisprudentieanalyse
Dit project heeft als doel de e-module LSA-jurisprudentieanalyse uit te breiden met bestuurs- en internationaalrechtelijke uitspraken.
E-modules fysische geografie voor vakdocenten
Samen met de opleiding SGPL heeft de opleiding AW zich verplicht aan het verzorgen van de training van toekomstige en praktiserende docenten van het middelbare schoolvak aardrijkskunde. Het...
Digitale ondersteuning vaardighedentraining
Dit project beoogt middels interactieve e-modules academische vaardigheden te trainen omtrent het omgaan met juridische informatie.