Featured
Next Generation Microscopy
Het doel van dit project is om een deel van de historische microscopische preparatencollectie te inventariseren, selecteren, digitaliseren en omzetten in virtuele practica voor meerdere bachelorcursussen Biologie.
Intervisie in het master Farmacie onderwijs
Het doel van dit project is om de intervisie binnen de master Farmacie te herontwerpen en duurzaam te versterken.
History Teaching Platform
Dit project heeft als doel bij te dragen aan duurzame kwaliteitsverbetering van het geschiedenisonderwijs, stimuleren van didactische innovatie en versterken van de onderwijsgemeenschap binnen de opleiding.
All
History Teaching Platform
Dit project heeft als doel bij te dragen aan duurzame kwaliteitsverbetering van het geschiedenisonderwijs, stimuleren van didactische innovatie en versterken van de onderwijsgemeenschap binnen de opleiding.
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) grotere publiek te bereiken.
Ontwikkeling interdisciplinaire bio-medische labcursus
In dit project wordt een interdisciplinaire bachelorcursus ontwikkeld met research-based learning als didactisch uitgangspunt.
Differentiatie door blended learning en learning analytics
Ontwerp en praktijktest van didactische modellen die gebruik maken van Blended Learning bij zeven faculteiten.
Blended learning: de toets en de docent
Onderzoek naar de combinatie van bestaande onderwijsvormen en e-assessment, e-lectures en e-modules in het onderwijs.
Veel gestelde vragen over opdrachten
Antwoorden op de meeste gestelde vragen over opdrachten, zoals het verschil tussen opdracht en werkvorm en wanneer groepswerk nuttig is.
Ethische reflectie optimaliseren
Project ter verbetering van ethiekonderwijs aan niet-filosofen en ter vergroting van het inzicht in de leereffecten van ethiekonderwijs.