Featured projects
Leren van LinC
Dit project onderzoekt de aanpak, leerresultaten en impact van het programma Leiderschap in Cultuur (LinC).
The effect of the Life Sciences and Society programme on professional identity
This project aims to investigate the impact of the Life Sciences and Society (LSS) programme on former students’ professional identity formation through qualitative research methods.
Understanding internationalisation
This project aims to improve our understanding of internationalisation of higher education by measuring the influences of academic disciplines and their related professional fields.
All projects
Interdisciplinaire minor Medical Humanities
Dit project ontwikkelt een interdisciplinaire minor voor GW- en GNK-studenten en zorgprofessionals, gericht op actuele ontwikkelingen in de zorg.
Internationalisering van de neerlandistiek in Utrecht
Dit project beoogt internationale mobiliteit te bevorderen en internationale perspectief in de masters Neerlandistiek en Nederlandse literatuur en cultuur te versterken.
Interprofessional feedback in health professions education
This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students.
Introductie teaching hospitals in opleiding geneeskunde UU
Dit project heeft als doel de implementatie van lange coschappen in teaching hospitals te onderzoeken en voor te bereiden
Investigative Journalism
Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) grotere publiek te bereiken.
Kenniscentrum Open Educatie (KOE)
Dit project behartigt de belangen van Open Science in Education door een openbaar kenniscentrum met Open Educational Materials te ontwikkelen.
Leren van LinC
Dit project onderzoekt de aanpak, leerresultaten en impact van het programma Leiderschap in Cultuur (LinC).
Let’s test round 2: learning processes
This project aims to inspect possible links between examination types, student wellbeing, and academic performance.
Leven lang leren
In dit project wordt onderzocht hoe modulariseren en flexibiliseren van opleidingen kan bijdragen aan het bieden van onderwijs voor werkenden.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Los van het limiterende leslokaal
Dit project biedt inzicht in de vraag welke activerende didactiek mogelijk is zonder gehinderd te worden door een limiterend leslokaal.
Making statistics more sustainable
The GSS Statistics course requires updating, as its structure and content have remained largely unchanged in recent years.