Featured
Generative AI and using GenAI for essay co-writing
The goal of this assignment was to teach students how to build critical-reflective skills, verification skills and co-writing skills by having the students assess one AI-generated essay improve it, and reflect on their results.
Generative AI and using Gen AI for Legal Tutorial Assignments
This project explored how students use Generative AI (ChatGPT) to solve legal tutorial assignments in a third-year bachelor’s course.
Generative AI en verantwoord chatbotgebruik in hoger onderwijs
Dr. Eugène Loos schreef een onderzoeksrapport dat examencommissies en onderwijsdirecteuren helpt om docenten te ondersteunen bij het ontwikkelen van toetsvormen die ook in het chatbot-tijdperk verantwoord en valide blijven.
All
Werkvormen voor wetenschappelijk onderzoek
Overzicht en uitwerking van verschillende werkvormen voor wetenschappelijk onderzoek.
Werkvormen
Overzicht van verschillende werkvormen voor wetenschappelijk onderzoek, hoorcolleges en het vergaren, structureren, verwerken en presenteren van informatie.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.