Featured
Generative AI en schrijfopdrachten: kennis- en vaardighedenleerdoelen in het juridisch onderwijs
In dit project is geoefend met het op een valide manier inhoudelijke leerdoelen te toetsen van een interdisciplinaire BA cursus, terwijl studenten ook kunnen werken aan hun schrijfvaardigheid, al dan niet met behulp van GenAI.
Generative AI for Improving Experimental Design for Cognitive Psychology assignment
This project aimed to enhance experimental designs in a cognitive neuroscience course using Generative AI tools.
Routekaart naar preventieonderwijs
De maatschappelijke roep om meer aandacht voor preventie in de zorg wordt steeds sterker. De Routekaart naar Effectief Preventieonderwijs biedt opleidingen een praktische en onderwijskundige basis om preventie stevig te verankeren in hun curriculum.
All
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Interdisciplinaire minor Medical Humanities
Dit project ontwikkelt een interdisciplinaire minor voor GW- en GNK-studenten en zorgprofessionals, gericht op actuele ontwikkelingen in de zorg.
Co-creatie en docent-studentpartnerschap
Wat is co-creatie? Wat levert het op en wat zijn belangrijke aandachtspunten bij dit partnerschap tussen docent en student?
Community-based research for the Humanities
The project devised an educational framework aiding humanities students in conducting research with external stakeholders for internships or thesis projects.
Activerende werkvormen
Praktijkgids met activerende werkvormen, ontwikkeld door UMC Utrecht.