Featured
Placemat method
This method facilitates group discussions, letting students individually answer questions before collaborating on shared responses.
World café
A structured group discussion in a café setting, promoting listening and discussion on specific themes.
Reflection line Pedagogical Practicum
The Pedagogical Practicum enhances first-year Bachelor's students' reflection on pedagogical issues through evidence-based advisory reports.
All
The Da Vinci project
In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges.
Creating an Interdisciplinary Bachelor course: Living Pasts
In dit project wordt een bachelorcursus ontwikkeld waarin studenten de maatschappelijke en historische waarden van stedelijk erfgoed onderzoeken.
Digitaal leerarrangement voor statistiek
In dit project zijn innovatieve remediërende digitale leerarrangementen voor statistiek ontworpen en geïmplementeerd.
Project for Upgrading Undergraduate Research
This project focused on integrating undergraduate research into the curriculum of UCU and UCR.
Activerende werkvormen
Praktijkgids met activerende werkvormen, ontwikkeld door UMC Utrecht.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.