Featured
Generative AI en schrijfopdrachten: kennis- en vaardighedenleerdoelen in het juridisch onderwijs
In dit project is geoefend met het op een valide manier inhoudelijke leerdoelen te toetsen van een interdisciplinaire BA cursus, terwijl studenten ook kunnen werken aan hun schrijfvaardigheid, al dan niet met behulp van GenAI.
Generative AI for Improving Experimental Design for Cognitive Psychology assignment
This project aimed to enhance experimental designs in a cognitive neuroscience course using Generative AI tools.
Routekaart naar preventieonderwijs
De maatschappelijke roep om meer aandacht voor preventie in de zorg wordt steeds sterker. De Routekaart naar Effectief Preventieonderwijs biedt opleidingen een praktische en onderwijskundige basis om preventie stevig te verankeren in hun curriculum.
All
The Da Vinci project
In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges.
Creating an Interdisciplinary Bachelor course: Living Pasts
In dit project wordt een bachelorcursus ontwikkeld waarin studenten de maatschappelijke en historische waarden van stedelijk erfgoed onderzoeken.
Digitaal leerarrangement voor statistiek
In dit project zijn innovatieve remediërende digitale leerarrangementen voor statistiek ontworpen en geïmplementeerd.
Project for Upgrading Undergraduate Research
This project focused on integrating undergraduate research into the curriculum of UCU and UCR.
Activerende werkvormen
Praktijkgids met activerende werkvormen, ontwikkeld door UMC Utrecht.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.