Featured
Sensitieve debatten binnen een safe space- identity wheels
In deze leeractiviteit vullen studenten beide identity wheels in, waarna bespreking in duo's en klassikale terugkoppeling plaatsvindt. Belangrijk hierbij is dat studenten niet de beurt krijgen, maar zich zelf veilig moeten voelen om bepaalde informatie te delen.
Reflectieve vragen over professioneel-ethische kwesties
Docenten stellen reflectieve vragen opdat studenten tijdens het proces leren nadenken over verschillende professioneel- ethische kwesties. Inzicht in en begrip van dit soort kwesties wordt aan het einde van de cursus getoetst door middel van een persoonlijk reflectieverslag.
Thematisch jaarproject de Verbinding
In het thematisch jaarproject houden studenten zich bezig met hun rol als psycholoog en academisch professional in een actueel maatschappelijk vraagstuk, bijvoorbeeld eenzaamheid. Aan de hand van dat...
All
The Da Vinci project
In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges.
Creating an Interdisciplinary Bachelor course: Living Pasts
In dit project wordt een bachelorcursus ontwikkeld waarin studenten de maatschappelijke en historische waarden van stedelijk erfgoed onderzoeken.
Digitaal leerarrangement voor statistiek
In dit project zijn innovatieve remediërende digitale leerarrangementen voor statistiek ontworpen en geïmplementeerd.
Project for Upgrading Undergraduate Research
This project focused on integrating undergraduate research into the curriculum of UCU and UCR.
Activerende werkvormen
Praktijkgids met activerende werkvormen, ontwikkeld door UMC Utrecht.
Peerfeedback bij de bachelorthesis
In dit project is onderzocht hoe peerfeedback effectief ingezet kan worden bij het schrijven van de bachelorthesis.