Featured
Academische schrijfcursussen voor wetenschappelijk personeel
Het doel van dit project is om twee nieuwe academische schrijfcursussen te ontwikkelen voor wetenschappelijk personeel binnen GSNS en GSLS.
Projectvoorstel Feedback en Programmatisch toetsen ZGS- 24/25
De bacheloropleiding Zorg, gezondheid en samenleving (ZGS) is een interdisciplinair programma, waarbij samengewerkt wordt tussen de faculteiten Bètawetenschappen, Diergeneeskunde en Geneeskunde. Door deze samenwerking zijn de docenten afkomstig...
Projectvoorstel Ziekteleerboek Ba en Ma DGK- 24/25
Dit project heeft als doel om het Ziekteleerboek up-to-date, uniform en innovatief te maken, met een vooruitzicht op jaarlijks onderhoud en betrokkenheid van gebruikers.
All
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden: De verankering van het F-ACT dashboard
Een voorgaand 2022-2023 FSW USO project beoogde problemen rondom individuele verschillen in academische schrijfvaardigheden en het gebruiken van feedback aan te pakken door de mogelijkheid te onderzoeken van...
Activating Anthropology: Engendering deep learning through activating teaching tools
The aim of this project is to engender deeper learning among cultural anthropology students through activating teaching tools.
Een integrale klinische leerlijn in de bachelor Psychologie
In dit project willen ze de huidige leerlijnen in het klinisch onderwijs dat aangeboden wordt vanuit de verschillende afdelingen in kaart brengen.
Thematisch jaarproject de Verbinding
In het thematisch jaarproject houden studenten zich bezig met hun rol als psycholoog en academisch professional in een actueel maatschappelijk vraagstuk, bijvoorbeeld eenzaamheid. Aan de hand van dat...
Formatief toetsen bij statistiek onderwijs
Formatief toetsen om gespreid leren te stimuleren
Pass-fail grading in a theoretical course
The effects of pass/fail grading on educational quality in a theoretical course
Experiences and challenges with challenge-based learning in educational sciences
How do students, lecturers, and external stakeholders experience the CBL course, and what challenges do they perceive within this context?
Studenten als docenten: Student Kwalificatie Onderwijs (StuKO)
Het project Student Kwalificatie Onderwijs (StuKO) bracht de succesfactoren in kaart, en maakte een boekje met inspirerende voorbeelden van hoe SAT’s van verschillende onderwijsinstellingen worden begeleid en getraind.
Improving personal care
During this CEL project, students, professionals en teachers worked together to improve personal care for glioma patients.
Design principles for collaboration between universities and external partners
How can collaborations between higher education and external partners be successful?
Open Minds: leren perspectief te nemen en in dialoog te gaan
Project dat creatieve werkvormen ontwikkelt om complexe onderwerpen te bespreken en studenten de kennis, vaardigheden en attitudes voor dialoogvoering te laten ontwikkelen
Study choice processes in flexible study programmes
Understanding the interest development and choice processes of UCU students