Featured
Academische schrijfcursussen voor wetenschappelijk personeel
Het doel van dit project is om twee nieuwe academische schrijfcursussen te ontwikkelen voor wetenschappelijk personeel binnen GSNS en GSLS.
Projectvoorstel Feedback en Programmatisch toetsen ZGS- 24/25
De bacheloropleiding Zorg, gezondheid en samenleving (ZGS) is een interdisciplinair programma, waarbij samengewerkt wordt tussen de faculteiten Bètawetenschappen, Diergeneeskunde en Geneeskunde. Door deze samenwerking zijn de docenten afkomstig...
Projectvoorstel Ziekteleerboek Ba en Ma DGK- 24/25
Dit project heeft als doel om het Ziekteleerboek up-to-date, uniform en innovatief te maken, met een vooruitzicht op jaarlijks onderhoud en betrokkenheid van gebruikers.
All
AI index, bias, duurzaamheid van AI
In deze les over AI stellen studenten samen regels op over het gebruik van AI in een literatuurstudie.
Developing (inter)professional identity of medical, pharmacy and nursing students
Learning across disciplines to build (inter)professional identity
Preparing medical students for workplace learning
Piloting a training programme to support medical students’ transition to workplace learning
Community-Engaged Learning within the medical curriculum
This project investigates second-year medical students’ learning in a CEL-course
Routekaart naar preventieonderwijs
De maatschappelijke roep om meer aandacht voor preventie in de zorg wordt steeds sterker. De Routekaart naar Effectief Preventieonderwijs biedt opleidingen een praktische en onderwijskundige basis om preventie stevig te verankeren in hun curriculum.
Learning opportunities for GP-trainees to work in multidisciplinary networks
High-quality care asks for a system where care is delivered within a multidisciplinary network around the patient. This project explores how GP-trainees can be better prepared for multidisciplinary...
Towards unbiased assessment of adaptive expertise
Using design scenarios to develop an unbiased assessment tool for adaptive expertise
Open Minds: leren perspectief te nemen en in dialoog te gaan
Project dat creatieve werkvormen ontwikkelt om complexe onderwerpen te bespreken en studenten de kennis, vaardigheden en attitudes voor dialoogvoering te laten ontwikkelen
Improving feedback requests to foster feedback literacy
The role of feedback requests in shifting from assessment of learning to assessment for learning
The effect of the Life Sciences and Society programme on professional identity
This project aims to investigate the impact of the Life Sciences and Society (LSS) programme on former students’ professional identity formation through qualitative research methods.
Toolbox Inclusive Teaching
This toolbox describes how a team of teachers may develop a more inclusive curriculum.
DiO: Dokter in Ontwikkeling
Het project heeft als doel: professionele identiteitsontwikkeling bij geneeskundestudenten te versterken