Featured
Generative AI and using GenAI for essay co-writing
The goal of this assignment was to teach students how to build critical-reflective skills, verification skills and co-writing skills by having the students assess one AI-generated essay improve it, and reflect on their results.
Generative AI and using Gen AI for Legal Tutorial Assignments
This project explored how students use Generative AI (ChatGPT) to solve legal tutorial assignments in a third-year bachelor’s course.
Generative AI en verantwoord chatbotgebruik in hoger onderwijs
Dr. Eugène Loos schreef een onderzoeksrapport dat examencommissies en onderwijsdirecteuren helpt om docenten te ondersteunen bij het ontwikkelen van toetsvormen die ook in het chatbot-tijdperk verantwoord en valide blijven.
All
Toetsen met multiple choice (MC+)
Toetsen met multiple choice in 5 stappen: ontwerp, het maken van vragen, toets-afname, toetsanalyse en de uitslag bepalen.
Het ontwikkelen en implementeren van de online cursus “BoMToM”
Het project beoogt een interactieve online cursus te ontwikkelen voor professionele training in mondelinge toetsing voor docenten en student-assistenten.