Featured
Persoonlijke identiteitswielen
Bij deze werkvorm vullen studenten twee versies van het identity wheel in, om na te denken en te reflecteren op welke sociale identiteiten je kunnen vormen.
Using colors, cards and conversations as course evaluations
Rethinking course evaluations with creativity
ADDIE model
The ADDIE model is a structured framework used to guide course design, breaking the process into five phases: Analysis, Design, Development, Implementation, and Evaluation.
All
Geen interdisciplinaire bruggenbouwer zonder vaardigheden: een train-de-trainer project
Dit project heeft als doel om docenten zelfstandig interdisciplinaire vaardigheidstrainingen te laten verzorgen en integreren.
Seksualiteit: van niche naar mainstream.
Dit project heeft als doel een interdisciplinaire minor over seksualiteit en seksuele gezondheid ontwikkelen.
Da Vinci Program – A design thinking approach to a student experience
The project aims to engage Master students in interdisciplinary, challenge-based learning to develop sustainable solutions and train as changemakers.
Overlap en uitdaging in het interdisciplinair onderwijs
Dit project heeft als doel om het Copernicus Instituut te helpen bij het verbeteren van uitdagend onderwijs.