Featured
Integration of AI-Avatars in Higher Education: Investigating the Impact on Learning Outcomes
The project encapsulates the integration of generative-AI based avatars in key courses and to conduct research that will investigate the impact on student learning outcomes, engagement levels, staff perception, workload, and overall satisfaction.
Academische schrijfcursussen voor wetenschappelijk personeel
Het doel van dit project is om twee nieuwe academische schrijfcursussen te ontwikkelen voor wetenschappelijk personeel binnen GSNS en GSLS.
Projectvoorstel Feedback en Programmatisch toetsen ZGS- 24/25
De bacheloropleiding Zorg, gezondheid en samenleving (ZGS) is een interdisciplinair programma, waarbij samengewerkt wordt tussen de faculteiten Bètawetenschappen, Diergeneeskunde en Geneeskunde. Door deze samenwerking zijn de docenten afkomstig...
All
Integration of AI-Avatars in Higher Education: Investigating the Impact on Learning Outcomes
The project encapsulates the integration of generative-AI based avatars in key courses and to conduct research that will investigate the impact on student learning outcomes, engagement levels, staff perception, workload, and overall satisfaction.
Generative AI en schrijfopdrachten: kennis- en vaardighedenleerdoelen in het juridisch onderwijs
In dit project is geoefend met het op een valide manier inhoudelijke leerdoelen te toetsen van een interdisciplinaire BA cursus, terwijl studenten ook kunnen werken aan hun schrijfvaardigheid, al dan niet met behulp van GenAI.
Generative AI being used for Legal Tutorial Assignments
This project explored how students use Generative AI (ChatGPT) to solve legal tutorial assignments in a third-year bachelor’s course.
Generative AI en verantwoord chatbotgebruik in hoger onderwijs
Dr. Eugène Loos schreef een onderzoeksrapport dat examencommissies en onderwijsdirecteuren helpt om docenten te ondersteunen bij het ontwikkelen van toetsvormen die ook in het chatbot-tijdperk verantwoord en valide blijven.
Samenwerken aan de toekomst
In dit CEL- project is een REBO keuzevak omgetoverd tot een mixed classroom, waarbij studenten en professionals samen leren en werken aan langetermijndenken in het openbaar bestuur.
Using Generative AI for Legal Tutorial Assignments
This project explored how students use Generative AI (ChatGPT) to solve legal tutorial assignments in a third-year bachelor’s course. A small intervention with six students assessed AI’s utility,...
The change agent teaching model
Developing a framework for change agent education
Leren van LinC
Dit project onderzoekt de aanpak, leerresultaten en impact van het programma Leiderschap in Cultuur (LinC).
Understanding internationalisation
This project aims to improve our understanding of internationalisation of higher education by measuring the influences of academic disciplines and their related professional fields.
UniCity: Learning Science in Society
UniCity beoogt toegankelijk onderwijs voor studenten van alle richtingen waarin zij de kans krijgen om maatschappelijk geëngageerd interdisciplinair onderzoek te doen samen met stadsbewoners en lokale gemeenschappen.
Toolbox Inclusive Teaching
This toolbox describes how a team of teachers may develop a more inclusive curriculum.
Uitbreiding e-module LSA-jurisprudentieanalyse
Dit project heeft als doel de e-module LSA-jurisprudentieanalyse uit te breiden met bestuurs- en internationaalrechtelijke uitspraken.