Featured
Academische schrijfcursussen voor wetenschappelijk personeel
Het doel van dit project is om twee nieuwe academische schrijfcursussen te ontwikkelen voor wetenschappelijk personeel binnen GSNS en GSLS.
Projectvoorstel Feedback en Programmatisch toetsen ZGS- 24/25
De bacheloropleiding Zorg, gezondheid en samenleving (ZGS) is een interdisciplinair programma, waarbij samengewerkt wordt tussen de faculteiten Bètawetenschappen, Diergeneeskunde en Geneeskunde. Door deze samenwerking zijn de docenten afkomstig...
Projectvoorstel Ziekteleerboek Ba en Ma DGK- 24/25
Dit project heeft als doel om het Ziekteleerboek up-to-date, uniform en innovatief te maken, met een vooruitzicht op jaarlijks onderhoud en betrokkenheid van gebruikers.
All
Academische schrijfcursussen voor wetenschappelijk personeel
Het doel van dit project is om twee nieuwe academische schrijfcursussen te ontwikkelen voor wetenschappelijk personeel binnen GSNS en GSLS.
Projectvoorstel Feedback en Programmatisch toetsen ZGS- 24/25
De bacheloropleiding Zorg, gezondheid en samenleving (ZGS) is een interdisciplinair programma, waarbij samengewerkt wordt tussen de faculteiten Bètawetenschappen, Diergeneeskunde en Geneeskunde. Door deze samenwerking zijn de docenten afkomstig...
Projectvoorstel Ziekteleerboek Ba en Ma DGK- 24/25
Dit project heeft als doel om het Ziekteleerboek up-to-date, uniform en innovatief te maken, met een vooruitzicht op jaarlijks onderhoud en betrokkenheid van gebruikers.
Student-AI Interactions Pilot Study in co-creation with first year Science students
In this pilot, the team aimed to co-create an investigation into the ways in which GenAIs might be implemented in the research and education lifecycle with students as collaborators.
AI index, bias, duurzaamheid van AI
In deze les over AI stellen studenten samen regels op over het gebruik van AI in een literatuurstudie.
Understand your Large Language Model (LLM) with the use of a Psychology Experiment
Students were asked to systematically evaluate possibilities and limitations of generative language models (i.e., GenAI model) by comparing them to the limits of human cognition.
Reflectietool voor generatieve AI in het onderwijs
Dit project heeft tot doel een online reflectietool te ontwikkelen om te kunnen reflecteren op de impact die generatieve AI heeft op het cursorische onderwijs.
Inspelen op individuele verschillen in academische (schrijf)vaardigheden: De verankering van het F-ACT dashboard
Een voorgaand 2022-2023 FSW USO project beoogde problemen rondom individuele verschillen in academische schrijfvaardigheden en het gebruiken van feedback aan te pakken door de mogelijkheid te onderzoeken van...
Activating Anthropology: Engendering deep learning through activating teaching tools
The aim of this project is to engender deeper learning among cultural anthropology students through activating teaching tools.
Formatieve Toetsing in M&S bachelor niveau 3 cursussen
In dit project worden formatieve activiteiten ontwikkeld en geïmplementeerd in de M&S bachelor niveau 3 cursussen.
Generative AI for Improving Experimental Design for Cognitive Psychology assignment
This project aimed to enhance experimental designs in a cognitive neuroscience course using Generative AI tools.
Generative AI en schrijfopdrachten: kennis- en vaardighedenleerdoelen in het juridisch onderwijs
In dit project is geoefend met het op een valide manier inhoudelijke leerdoelen te toetsen van een interdisciplinaire BA cursus, terwijl studenten ook kunnen werken aan hun schrijfvaardigheid, al dan niet met behulp van GenAI.