Featured
Playing Perspectives
Read this post in English Playing Perspectives is gebaseerd op game-based en transformative leerprincipes. Studenten ontwerpen gezamenlijk een spel over een maatschappelijk/wetenschappelijk relevant onderwerp en worden gestimuleerd om...

Brightspace Rubrics
Assessing with Rubrics

Brightspace Awards
Assigning Awards
All
Zwerfkatten in Nederland: een maatschappelijk probleem
In dit CEL- project hebben studenten Diergeneeskunde (DGK) bijgedragen aan het terugbrengen van zwerfkattenkolonies in Nederland en het bewaken van de gezondheid en het welzijn van zwerfkatten.
Using an adaptive learning system for optimal dissection class preparation
This study investigates if students engage in deeper learning activities during dissection class, when using an online adaptive learning system.
Dedicated Days IPE – LOIS (Longitudinaal Onderwijs Interprofessioneel Samenwerken)
Dit project beoogt een longitudinale leerlijn te creëren met vaste interprofessionele onderwijsdagen per leerjaar van de deelnemende opleidingen.
Feedbackinstrumenten
Informatie en instrumenten die je als docent kunnen helpen bij het doorlopen van de feedbackscyclus.
Get started and keep going with SoTL!
The aim of this implementation project is for more UU teachers ‘to get started and keep going!’ with SoTL.
Select-UU: Een impuls voor de selectiepraktijk
Het implementatieproject bouwt voort op de opbrengsten van het huidige project Select-UU: een impuls voor de selectiepraktijk.
Interculturele competenties voor studenten, docenten en onderwijsmedewerkers
Het doel is om het onderwijs en materialen van het ICUU-project te verbeteren en te integreren in Biomedische, Geneeskunde en Diergeneeskunde. Het doel is om het onderwijs en materialen van het ICUU-project te verbeteren en te integreren in Biomedische Wetenschappen, Geneeskunde en Diergeneeskunde.
Utrecht Interdisciplinary Education Platform
This project creates an interfaculty virtual platform for interdisciplinary education, consolidating outcomes and enhancing initiatives across UU.
THERMOS: providing feedback for students via a Learning Analytics Dashboard
Development and implementation of a feedback instrument that allow students and supervisors to monitor students’ progress and to receive support.
Avatars of animals and humans
This project evaluates the effectiveness of using 3D interactive holographic models (avatars) of animals and humans for educational purposes.
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren
In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting.
Sturen op afstand
Ontwikkeling en implementatie van een cursus voor externe stagebegeleiders ter verbetering van feedbackvaardigheden.