Featured
Why focus on internationalisation?
This report presents internationalisation as an important aspect of education and research at Utrecht University and it highlights the opportunities for further common growth.
UniCity: Learning Science in Society
UniCity beoogt toegankelijk onderwijs voor studenten van alle richtingen waarin zij de kans krijgen om maatschappelijk geëngageerd interdisciplinair onderzoek te doen samen met stadsbewoners en lokale gemeenschappen.
Ontwikkeling van adaptieve expertise stimuleren
Handreiking voor onderwijsontwikkelaars om adaptieve expertise ontwikkeling van studenten te stimuleren.
All
THERMOS: providing feedback for students via a Learning Analytics Dashboard
Development and implementation of a feedback instrument that allow students and supervisors to monitor students’ progress and to receive support.
Native speakers’ peerfeedback
This project used native speakers as tutors for local academic language students to improve their language skills and increase internationalisation.
Sturen op afstand
Ontwikkeling en implementatie van een cursus voor externe stagebegeleiders ter verbetering van feedbackvaardigheden.
Academic Buddy
In dit project geven native speakers feedback aan Nederlandse studenten om hun taalvaardigheid te verbeteren en om internationalisering te bevorderen.
Tutoraat 3.0
Binnen dit project is gewerkt aan de professionalisering van het tutoraat voor alle jaren van de bachelor.