Featured
Sensitieve debatten binnen een safe space- identity wheels
In deze leeractiviteit vullen studenten beide identity wheels in, waarna bespreking in duo's en klassikale terugkoppeling plaatsvindt. Belangrijk hierbij is dat studenten niet de beurt krijgen, maar zich zelf veilig moeten voelen om bepaalde informatie te delen.
Reflectieve vragen over professioneel-ethische kwesties
Docenten stellen reflectieve vragen opdat studenten tijdens het proces leren nadenken over verschillende professioneel- ethische kwesties. Inzicht in en begrip van dit soort kwesties wordt aan het einde van de cursus getoetst door middel van een persoonlijk reflectieverslag.
Thematisch jaarproject de Verbinding
In het thematisch jaarproject houden studenten zich bezig met hun rol als psycholoog en academisch professional in een actueel maatschappelijk vraagstuk, bijvoorbeeld eenzaamheid. Aan de hand van dat...
All
THERMOS: providing feedback for students via a Learning Analytics Dashboard
Development and implementation of a feedback instrument that allow students and supervisors to monitor students’ progress and to receive support.
Native speakers’ peerfeedback
This project used native speakers as tutors for local academic language students to improve their language skills and increase internationalisation.
Sturen op afstand
Ontwikkeling en implementatie van een cursus voor externe stagebegeleiders ter verbetering van feedbackvaardigheden.
Academic Buddy
In dit project geven native speakers feedback aan Nederlandse studenten om hun taalvaardigheid te verbeteren en om internationalisering te bevorderen.
Tutoraat 3.0
Binnen dit project is gewerkt aan de professionalisering van het tutoraat voor alle jaren van de bachelor.